Over ons

Deze prachtige kinderen Ilse, Rana en Josephine bezochten gezamenlijk de VSO Mikadoschool in Gennep. Ze hebben daar veel geleerd en veel gelachen. Nu zijn ze bijna klaar om op eigen benen te gaan staan. Met een beetje hulp gaat dat vast lukken. De groep wordt nog uitgebreid en zal maximaal acht personen met een verstandelijke beperking omvatten.

Onze ouders zoeken naar een fijn huis in het centrum van Cuijk waar we allemaal samen kunnen wonen. Wij dromen van een mooi, gezellig huis en lieve zorgouders. Dat huis is er nog niet. Vandaar dat onze ouders de Stichting Kakelbont hebben opgericht. Die gaat er, samen met andere mensen, voor zorgen dat ons droomhuis er komt. We willen allemaal een mooie kamer voor onze eigen spulletjes. En we willen ook een hele grote woonkamer waar we samen kunnen eten, spelletjes doen en televisie kijken. Een tuin is ook wel fijn, en misschien zelf wel een leuke knuffelhond.

Wie ons wil helpen, laat het weten. Iedereen die goede ideeën heeft voor een mooi plekje in Cuijk, de inrichting van ons huis, of leuke plannetjes voor activiteiten die we kunnen ondernemen is welkom. Hoe kakelbonter hoe beter!